Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Skam den som ger sig...


Optimist


Men allt som var låg i aska
när jag äntligen kom fram

själva horisonten låg i ruiner

i djup förtvivlan dog sista unset
av hopp, men inte jag





Fri vers av Gawain VIP
Läst 311 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2007-09-20 00:21



Bookmark and Share


    Erika H
hoppet som lämnar en kan vara katastrof

men livet finns alltid kvar, oavsett

mycket snygg text som för tankarna en lång väg
2007-09-20
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP