Redan medlem?
Logga in
|
Skrev jag när jag höll på med sådant skit
Gräsen drog för att vara glad
Fri vers
av
Christer.Dyrwoold
Läst 634 gånger Publicerad 2005-10-10 17:33
|
Nästa text
Föregående
Christer.Dyrwoold |