Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Vi gapar efter mycket


Skulle vilja ha så mycket
av det jag tror jag saknar.
Men hur ska jag
kunna sakna
något jag aldrig haft?




Fri vers av Valdemar Anders
Läst 287 gånger och applåderad av 5 personer
Publicerad 2011-05-10 22:35



Bookmark and Share


  mare
Intressant, man drömmer och längtar ändå..
2011-05-17

  Stjärnöga
Så vist och
vackert skaldat..

Men vi människor
(som unik art?)
är fyllda
av saknad och
längtan..
hål att fylla med
våra drömmar..
det är livet självt..
Uppfyllda drömmar
och livet saknar
motor och
inspiration ;-)
2011-05-13

  lodjuret/seglare VIP
En sådan där morgon- och tankeväckande aforism till kaka att smaka på och vilja äta.
2011-05-11

  Lena Själsöga Keijser
jag andas ljus i dina bilder
sitter och ler varmt

tack
2011-05-10
  > Nästa text
< Föregående

Valdemar Anders
Valdemar Anders