Redan medlem?
Logga in
|
ibland sitter man hemma och humöret inte är på topp, om det dessutom regnar ute så gör det inte situationen bättre. så då fick det bli en text om min fina bräda, den bästa som finns!
Longboard och musikLongboard och musik, det är min bästa terapi.
Bunden vers
(Rim)
av
plastigsked
Läst 353 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2014-07-27 18:17
|
Nästa text
Föregående
plastigsked |