Redan medlem?
Logga in
Sänk?Allt blir dyrare! Dyrare än dyrast! Varför är det så?
Sänk priser på mat och bensin. Man känner sig som en slav?
Fri vers
(Fri form)
av
Ninananonia
Läst 125 gånger och applåderad av 4 personer Publicerad 2022-12-29 15:55 |
Nästa text
Föregående
Ninananonia |