Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


Oraklet Astrids uppenbarelser

 

Smått infernaliskt besatta digitaliserade barn med motoriska störningar i det surrealistiska supersciencefictionstressochskräcksamhället där våld och kriminalitet är religion och med köer till BUP och den strida strömmen till HVB-hem och fängelser och tonvis med knark lätt att beställa på nätet. Folk som sitter och glor på TV sovande med ögonen öppna helt tomma i huvudet av allt helt och hållet meningslöst skräp. Människor som har slutat att tänka och värdera det som verkligen är värt att värdera för mycket längesen. Det extremt negativt eskalerande samhället som befinner sig i ett fullständigt upplösningstillstånd och livet som måste gå vidare, räkningarna betalas, och allt ska nog ordna sig älskling, och vilken fin ny bil. Tänk positivt och optimistiskt, det är absolut ingen fara. Tre mord till på Rapport. Våld och absolut gränslöshet som den nya religionen som är på modet. Skit i lagar, moral och etik och sån skit. Mer skärmtid till barnen och mycket större klasskillnader. Förbjud frälsningsarmens matkassar till de fattiga som allt ska få känna på hur mindervärdiga, allmänt dåliga, och totalt misslyckade de är. Mycket mer pengar till alla underbara höginkomsttagare som har kämpat och gjort något vettigt av sina liv, och kör ut alla jävla invandrare ur vårt vackra Sverige. Stoppa dem i containrar och dumpa dem i Kattegatt. Någon ordning och reda måste vi
ha mitt i all destruktivitet och anarki. Jag är bara en kristen gammal kvinna som saknar det goda, harmoniska, hederliga, och härligt rashomogena folkhemmet som det var på den gamla goda tiden som var full av kärlek och samförstånd, solidaritet och glädje. Sverige måste kristnas som det gjorde på medeltiden. Ut med alla mörka krafter. Gör kristendomen till statsreligion igen och inför husförhör så att folk förstår vad som är gott och ont, rätt och fel. Avskaffa internet, TV, mobiltelefoneri, och radion. Men kära och högst respekterade gamla kristna kvinna, det du säger är galenskap, man kan inte dumpa invandrare i Kattegatt. Har jag sagt det? Ja alldeles nyss. Du förstår jag är väldigt dement och jag minns ingenting av den senaste veckan. Jag älskar alla invandrare, speciellt de som sköter om mig här på äldreboendet. Men du ska inte lita på vad en egendomlig och uråldrig kuf som jag häver ur mig. Jag får konstant palliativ vård och ska väl dra ned rullgardinen snart. Du ångrar alltså allt som du har sagt? Nej inte allt naturligtvis. Tänk jag var så förälskad i Kung Gustaf V på 30-talet men han besvarade aldrig mina parfymerade brev vilket skapade en hjärtskärande förtvivlan för mig. Vilket land befinner jag mig i och i v7len tid? Det 2026 i Sverige. Äsch du driver med mig. Achmed vad är klockan och vilket år är
det? Ge Kungen all makt. Öppna och använd mentalsjukhusen igen. Vad var det för fel på dem? Förbjud bilismen och sätt handklovar på alla otäcka barn. Inför ståndsriksdagen igen. Vad var det för fel på den? Alla kvinnor ska vara hemmafruar och ta hand om barnen samt få gratis stesolid och billigt rödvin. Mer benzo till det lyckliga svenska befolkningen. Förbjud alla jävla skogar. Astrid det är mat nu säger hennes favoritskötare Achmed. Maka på dig din lilla plutt säger Astrid och den meningslösa dagen rullar vidare på äldreboende Slukhålet.




Prosa av Johan Bergstjärna VIP
Läst 17 gånger
Publicerad 2026-06-25 12:50



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Johan Bergstjärna
Johan Bergstjärna VIP