Redan medlem?
Logga in
|
Jag vill helt enkelt inte fylla år imorgon. Hatar födelsedagar, de byter ändå ingenting. Man får ändå inte det man önskar sig. Materiella ting är helt enkelt ingentingSabotera och förstöra,
Ingenting kvar att ta,
Födelsedagen den 7:e december,
Firanden är korta,
Fri vers
av
Naatti
Läst 282 gånger Publicerad 2006-12-06 20:07
|
Nästa text
Föregående
Naatti
Senast publicerade
Så, vad finns kvar? Sörjandet. sorg förevigt, föralltid misstag det är så här du var, du är du tog farväl.
Se alla
|