Redan medlem?
Logga in
|
Dikten handlar om att den kille jag tycker om låter sig tro på sina kompisar som sitter och ljuger om en massa saker om mig. Men egentligen så är 3 av hans \"kompisar\" förtjusta i mig. Men det är ingenting som blir värt att berätta. För dem vill inte se
Ingen vill se oss tillsammans hand i hand.Du föds för att leva
|
Nästa text
Föregående
Naatti
Senast publicerade
Så, vad finns kvar? Sörjandet. sorg förevigt, föralltid misstag det är så här du var, du är du tog farväl.
Se alla
|