Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

drömma eller glömma?

jag älskar dig,
du är lyckan i mitt liv,
jag behöver dig,
utan dej bara snea kliv


hos dig finns lycka&tröst,
hos dig är jag trygg,
lägger mitt huvud mot ditt bröst,
håller hårt om din rygg,


hela världen blir vår,
kollar på dig i all evighet,
tiden läker vårat förflutnas spår,
hos dig finns ren trygghet


framtiden är våran&fri,
två liv blir till ett,
de finns då bara vi,
allting blir nära perfekt,
med dig känns allt rätt. . .




Fri vers av Naatti
Läst 310 gånger
Publicerad 2006-12-22 20:04



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Naatti