Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Alla små flickor har väl nån gång drömt om att vara en prinssesa, även jag... dålig beskrivning... jag vet...


Jag väntar på min prins...

Jag vill också vara en prinssesa
En prinssesa i en av dom där sagorna, man fick höra då man var liten
en prinssesa i sagorna som blir räddad av sin prins och får vara med han i all evighet och leva lyckligt

Men jag har ingen prins
Han stack, han lämnade mig

Först så kom han bara och tog mig med storm
svepte in mig i ett täcke fullt av kärlek
jag vara så lycklig, jag fick vara med min prins
han höll om mig då jag var ledsen
han brydde sig om mig

Sedan bara stack han
lämnade mig åt ödet
lämnade mig att dö i sorg

Jag vill vara en prinssesa
En lycklig prinssesa som i en av sagorna

Jag vill att min prins ska inse att han saknar mig
att han glömt hur mycket han tyckte om mig

Men det är inte så, han saknar mig inte, han tycker inte om mig längre
Men jag väntar, väntar på att min prins ska komma och hämta mig
Där jag står på trappan utanför slottet och väntar
Väntar på att min prins ska ta sitt förnuft till fånga och komma och hämta mig

Jag kommer inte att ge upp hoppet
Jag kommer aldrig ge upp hoppet
Jag kommer vänta på min prins,
vänta på att han ska komma tillbaka och hämta mig
ta med mig till en plats där vi kan vara lyckliga




Övriga genrer av MikaChan
Läst 373 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2007-02-16 15:43



Bookmark and Share


    ej medlem längre
Drömmar och sagor....visst är det härligt! Men att leva i en fantasivärld av prinsar är inte sunt! Du är inte en liten flicka längre...utan en stark ung dam som vet vad hon vill av livet!
Visst är det så? Jag hoppas att det är så.....
2007-02-17
  > Nästa text
< Föregående

MikaChan
MikaChan