Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

qeen ?

Vad är livets stora gåta?
älska, glömma och förlåta
Vad ska man älska?
vad ska man glömma?
och vad ska man förlåta?
jag har ingen att älska
ingen att glömma
och ingen att förlåta
vad är då mening med mig med
Livets stora gåta?




Fri vers av twinsofkaulitz
Läst 427 gånger
Publicerad 2008-04-28 22:00



Bookmark and Share


  Svarta ord, vitt papper
Well, jag har te dig:

Älska: Mig, Livi och Lici, \'cause we löve you!
Glöm: Tobbe, Petter, Cedric
Förlåt: Elaka människor som inte förtjänar att gråta för eller att man blir arg för dem! ^^ Men du har liite rätt i det du säger...
2008-04-30
  > Nästa text
< Föregående

twinsofkaulitz