Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
jag kmr sakna e bästaste ungar assoo.. <3


A<3F<3O<3R

era dumma ungar..
lämna mejj bara! ><
nej ja skojja, men asså fan vad jag kmr sakna er... Ni är mitt allt o hur fan ska ja klara mejj utan de?
7 år tillsammans e inte lite de... De sista dagarna kmr vara en pina o ja kmr alltid minnas er;
Olivia; Den skumma saken som alltid e på min sida ((När de gäller kläder o musik<33))
Amanda; Den smartiiga muppen/läslusen som e.. öh.. en MUPP :D *happy*
Felicia; Min allra bästigaste bästaste vän.. älsk du e BÄST<33




Fri vers av twinsofkaulitz
Läst 443 gånger
Publicerad 2008-05-30 19:43



Bookmark and Share


  Svarta ord, vitt papper
Haha, yeah, jag e en mupp! >.< Fan vad jag kmr sakna dig osså <33333333
2008-06-01
  > Nästa text
< Föregående

twinsofkaulitz