Sömn.
Åtta timmars sömn för att känna sig utvilad.
Kan JAG känna mig utvilad?
Ibland.. ibland inte..... ofta inte.
StressTankesnurrMåstenPratLivetTankar
Allt som fördärvar mina underbara åtta timmar
Skönhetssömn, vad är det?
Är det så man har sovit så länge att man känner sig vacker?
Eller är det när man vaknar efter en natt bredvid den man älskar?
Man känner sig lite sådär \"morgonful\", frisyren är en icke-frisyr så att till och med spegeln ryggar tillbaka när du ställer dig där för att titta på dig själv, ögonen är trötta och ögonlocken klibbar av sömn, du känner att du så gärna skulle vilja leva i en film och vakna upp nysminkad och nyfriserad varje morgon.
Men ändå när du ser på din älskade så utbrister den människan
\"Vad söt du är!\"
Skönhetssömn, är det de timmarna man drömmer sköna drömmar?
Kanske ?
Oj... skönhetssömn..
Tänka vad alla måste vara vackra när de har sovmorgon,
extra mycket skönhetssömn!
God natt!