Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




User avatar







Författarsida

     


LÄS GÄRNA

Rewind, please! - 2008-05-14
Himlens sköra yta (3) - 2008-05-10
Får jag älska dig så intensivt, får jag längta efter dig så att jag nästan dör? Vorde det så fel? (1) - 2008-05-07
Hjärtats vingslag - 2008-05-06
För att \"vi\" betyder \"du och jag tillsammans\" <3 (2) - 2008-04-21
Ett hjärtas ord om kärlek - Haiku (1) - 2008-04-12
Medaljongen (alla delar) (1) - 2008-04-12
En ensam gul fjäder (4) - 2008-03-20
Till alla änglar som dött på gatan (2) - 2008-03-12
Nattfjäril (2) - 2008-03-12



MINA TEXTER, Arkiv 48 Texter

Vantar värmer frusna händer, Kärlek värmer ett fruset hjärta. (3) - 2008-04-21
För att \"vi\" betyder \"du och jag tillsammans\" <3 (2) - 2008-04-21
Soliga dagar - 2008-04-16
\"Försök att förstå att jag älskar dig\" - 2008-04-16
Månpromenad (1) - 2008-04-16
Tsunamin - 2008-04-16
Allt rymms i hennes hjärna (2) - 2008-04-16
Ett hjärtas ord om kärlek - Haiku (1) - 2008-04-12
Medaljongen (alla delar) (1) - 2008-04-12
Dikt till Engla (5) - 2008-04-09
Vi är bara vänner (1) - 2008-04-05
En Idiotisk, Ful, Dum, Knäpp, Aphjärna men såå Underbar! - 2008-03-24
En ensam gul fjäder (4) - 2008-03-20
Medaljongen del 2 (1) - 2008-03-20
Medaljongen (2) - 2008-03-19
Min skumelikumkumma krönika... (O.B.S.Varning för extremt sämst humor! ) (2) - 2008-03-19
Gnällspikens klagosång (1) - 2008-03-19
Det skrivna guldet (2) - 2008-03-13
Att älska en svikare (2) - 2008-03-13
Hjärta av glas går så lätt sönder. (3) - 2008-03-12

« Första 1 2 3 Sista »

Det finns 3 sidor, du står på sidan 2
  OM MIG

Jag är en trettonårig bokmal som älskar att skriva och läsa och ibland vill jag vara en flummig skumboll och ibland händer det bara att jag blir en allvarlig djup människa men jag gillar båda delarna! :)

\"Tidens sand kan inte hejdas, Åren går vare sig vi vill det eller ej....Men vi kan minnas.\" - Eragon

\"- Människor är inte antingen onda eller ädla, sa Fiona. De är som blandade sallader\"- Den gruvliga grottan

\"Och när timmarna blir till dag,
och när alla dagar har runnit ut,
ska vi då inte skåda -just du och jag -
det ljuva och klara ljuset till slut i vår befrielses paradis\"- Abarath

Blev medlem mars 2008

Har skrivit 69 kommentarer.
Har fått 80 applåder.

Bokmärken

Allt rymms i hennes hjärna
Lägg din levande varma hand över en sedan länge död kind.

Se alla

Dagbok

Jag är lycklig!!

Se alla

Länkar

http://www.bokmalen.net