Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

ta min värld och gå

ta det

ta allt

ta hela min värld

jag känner ändå ingenting

ingen smärta

ingen kärlek

inget hat

inget alls



vill inte och orkar inte

är det värt det?

är du värd det?



sprit och alkohol

det svider

men försvann lika snabbt igen

bränn mig med din cigarett

som ett sista minne



ett skrik i natten

är det såhär allt ska ta slut?




Fri vers av kentdrogad
Läst 362 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2009-11-12 21:10



Bookmark and Share


    Kåda
Lite motsägelsefull text,
Känner inget alls men frågar sig själv om det är värt det.
Vill liksom har ett schysst slut fast det plågar så mycket.
första delen grymt skön
2009-11-12
  > Nästa text
< Föregående

kentdrogad
kentdrogad