Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Det känns bra nu.


skrattar lyckligt

Hur kunde min själ gå så vilse
virra på stigen som inte leder någonstans
när jag bara behövt gå runt hörnet för att hitta mig själv.

Nu andas jag lättare, skrattet har återvänt
ljudligt och befriande skrattar jag högt
just för att bevisa att det går att göra det igen

Inget är någonsin så förlorat som man tror
det har bara gömt sig bakom molnen
men dom viker undan och i ett befriat andetag

Ser jag solen och
bara skrattar
så hjärtligt

lyckligt


lycklig igen




Fri vers av yta
Läst 224 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2010-04-22 15:33



Bookmark and Share


  Susie Blomqvist Simu (poetry in motion)
Känner skrattet. =)
2010-04-22
  > Nästa text
< Föregående

yta
yta