Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

att dö vore bara en ursäkt för att inte leva

leende
i dig ryms livet
den enda betydelsefulla tonen
ena sidan natten är den min
och
att dö vore bara en ursäkt för att inte leva




Fri vers av inteduintenu
Läst 170 gånger
Publicerad 2010-11-02 20:09



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

inteduintenu

Senast publicerade
Narcissus
Oderstrasse blues
**
*
.
*
*
*
* Se alla