Redan medlem?
Logga in
Hur man än vänder sig...Varför i helvete måste man kämpa så jävligt för att någon ska se? Är det ingen som tittar själv?
Fri vers
av
mickeko
Läst 565 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2010-11-21 19:15
|
Nästa text
Föregående
mickeko
Senast publicerade
Ande Själafrände Vaka Dunkel Hur man än vänder sig... Del av en helhet Medvetandets dimma Hemmakväll
Se alla
|