Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Till er alla som väntat på mig


Till mina vänner


Åren gick

Mina vänner var borta

Tiden blev hård

livet slogs med mig

En dag flera år senare vände det

Nu mera är det ett smörgåsbord

som jag delar med mina vänner som väntat

Som stått ut och vetat

Att en dag skulle jag komma tillbaka

Då mina sår var läkta

Riktiga vänner är ni som alltid vetat

Att jag skulle återvända

Till er med kärlek

Tack




Fri vers av yta
Läst 264 gånger och applåderad av 11 personer
Publicerad 2010-12-14 05:21



Bookmark and Share


  Susie Blomqvist Simu (poetry in motion)
Hoppfulla, varma rader. =) Mycket fint skrivet. =)
2010-12-15

  Max Poisé VIP
Blir glad och hoppfull av din text. Tack för det!
2010-12-14

  Yrre VIP
Så vackert skrivet!
2010-12-14

  Nattsuddan
Ja, verkliga vänner är de som vågar stanna kvar trots att de ser vad man går igenom. Vacker dikt.
2010-12-14
  > Nästa text
< Föregående

yta
yta