Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Ofta

Ofta
är ensamheten en kätting
smidd av egoismens dvärg
i den ensammes spegelbild av
Gud

©




Fri vers av lärjunge
Läst 470 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2011-08-03 18:13



Bookmark and Share


  Carola Bouvin VIP
Jag gillar din text för den känns, men jag har lite svårt att förstå slutet "I den ensammes spegelbild av Gud" Vill du precisera...
2011-08-04

  Lena Själsöga Keijser
har levt en stund med dina ord
önskar säga... kan även vara
den upplösta egoismen
insiktsljuset
2011-08-03

  Lena Själsöga Keijser
klar är denna ljusstråle
2011-08-03

  Michaela Dutius
Smärtsamt sant!
2011-08-03
  > Nästa text
< Föregående

lärjunge