Bara några ord inför veckan som kommer ...
En tuff vecka väntar ...
... på att få ta sin början idag
Men hoppas det kommer
att finnas utrymme för
annat att skriva om
än blott bekymmer
och annat mindre önskvärt
som jag har att ta mig igenom
de närmaste dagarna ...
Ni får förlåta mig om
jag under veckan
kanske inte svarar
lika snabbt som jag brukar
och att jag kanske mer applåderar
än kommenterar era
inspirerande alster ...
Vill att ni ska veta
att just att få läsa
allt det ni skriver här
skänker mig såväl
en stunds verklighetsflykt
som det ger mig inspiration
trots och eller oavsett
rådande situation
i livet utanför ...
Kram till er allihop
och tack för att ni finns!