|
Reagera gärna och om ingen förändring sker snarast
snälla rara ni andra - tala om att det måste rättas tillbaka igen!
Börjar förstå lite bättre varför vi behandllar våra vänner ...... så som alltför många så ofta gör ... Skrivarvänner betyder för mig Går ni in under er vänner-meny Tidigare kunde jag hitta Dock är den alfabetiska sorteringen Att ingen mer än jag kommenterat detta Men samtidigt vill jag inte tro att det är så! Eller är det så? Och att det är jag som Hoppas dock att det blott rör sig om en teknisk miss
Övriga genrer
(Pastisch/Hommage)
av
Peter Stjerngrim
Läst 376 gånger och applåderad av 9 personer Publicerad 2012-11-14 14:13
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |