Redan medlem?
Logga in
Aftonbladet 7 Mars: Oförskämd restaurang ändrar attityd
Djävulens recept
Ett i London lönsamt koncept blev otrevlighetens recept För Kinakrogen Wong Kei deras egen lilla specialgrej
Behandla kunder som skit blev en populär restauranginvit Folk älskade att tryckas ner man undrar vad det är som sker
Att dålig reklam var bra utan att göra någon glad Fungerar ju som uppmärksamhet det är ju underförstått
Men ändå vad står på När förnedring fungerar som lönsamhetsutfodring
Men tydligen orkade de inte själva leka djävulens inälva Så nu öppnar de i nyrenoverad stil med ny god attityd innebär vänliga kypare på Wong Kei att de som Titanic spelar sig närmare Gud
Fri vers
(Fri form)
av
kjell-åke bearfoot
Läst 161 gånger och applåderad av 6 personer Publicerad 2014-03-08 23:28
|
Nästa text
Föregående kjell-åke bearfoot |