Redan medlem?
Logga in
|
Njo ... jag tror på mänskligheten!
... Bara det att jag är lite väl medveten om
människors varierande begränsningar vad avser tillförlitlighet ...
Att vara lite mer skeptisk än andra ...... är inte helt fel
Övriga genrer
(Satir)
av
Peter Stjerngrim
Läst 349 gånger och applåderad av 12 personer Publicerad 2014-04-01 00:44
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |