|
Om alla som har det bra och mår bra skulle se till att må och ha det sämre
bara för att det finns så många som inte mår bra och har det dåligt i världen
- Då tror jag världen blir ett rent helvete oavsett ...
Det är inget fel i att vara glad ...... och vara lycklig
Övriga genrer
av
Peter Stjerngrim
Läst 406 gånger och applåderad av 18 personer Publicerad 2015-02-02 08:18
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |