Redan medlem?
Logga in
|
Andra delen av den skriftväxlade kommunikation med i föregående text nämnda fd skrivarvän ...
Några ord i svaret på min kommentar - '' Ingen är helt ensam'' - fick mig att vilja förtydliga ...
Lite mer om Existens och varande ...Ensamhet är
Övriga genrer
(Drama/Dialog)
av
Peter Stjerngrim
Läst 359 gånger och applåderad av 14 personer Publicerad 2015-02-04 23:41
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |