Redan medlem?
Logga in
|
Värt att fundera lite över - och att då ta med sig tanken och insikten om
att vi alla var och en är unika till vår existens så som individ och person ...
Tänker lite på ovisshetens inverkan ...... på hur vi
Övriga genrer
(Pastisch/Hommage)
av
Peter Stjerngrim
Läst 466 gånger och applåderad av 14 personer Publicerad 2016-01-25 00:42
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |