Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Ett tips på en affirmations-process som kan fungera rätt väl över tid ... - Självgodhet, självupptagenhet eller att tro för mycket om sig själv? Absolut inte! Blott positiv självterapi för att få uppskattning i sitt liv ...


En god själv-peptalk-strategi ...

... är 
att se sig själv
i spegeln
minst ett par gånger per dag ...

... och utifrån
att man gjort
vad man förmår
utifrån de förutsättningar man har ...

... för att 
bli lite bättre
på allt det där
man kanske inte gjorde
så alldeles himla bra igår ...

... uttala högt 
och tydligt till sig själv ...

- Fy fasiken vad jag är bra!




Övriga genrer (Pastisch/Hommage) av Peter Stjerngrim VIP
Läst 316 gånger och applåderad av 10 personer
Publicerad 2016-02-12 11:23



Bookmark and Share


    ej medlem längre
Ja, hurra vad du är bra!!! Stöttar din affirmation! Tar också till mig din peptalk som dagens strategi för mig själv!
2016-02-12

    ej medlem längre
Övning ger färdighet ;)
2016-02-12
  > Nästa text
< Föregående

Peter Stjerngrim
Peter Stjerngrim VIP