Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Vänlighet är inte ett tecken på svaghet ...




Övriga genrer (Pastisch/Hommage) av Peter Stjerngrim VIP
Läst 287 gånger och applåderad av 16 personer
Publicerad 2016-09-09 09:55



Bookmark and Share


    ej medlem längre
Ja, verkligen sant!
2016-09-09

  Carl Mikael Fäldt
Vänlighet har jag aldrig sett som svaghet-snarare den yttersta styrkan!
2016-09-09

  Notarius publicus:Sten Wiking VIP
Det måste vara den "goda" sidan av det "mänskliga" låt oss göra oss av med den "onda" sidan av mänskligheten.
2016-09-09

    ej medlem längre
Helt rätt som Orkiden skriver!
När broar måste byggas,
är förtroende och
trygghet en grund att stå fast på.
Vänlighet en utsträckt hand
blir ett kärlekens band!
2016-09-09

    Orkiden
Vänlighet ger mig förtrolighet att vilja skapa broar, det skapar närheten och tryggheten..början till något.
2016-09-09
  > Nästa text
< Föregående

Peter Stjerngrim
Peter Stjerngrim VIP