|
Vart vi oss än i världen vänder - så även här på poeter.se - finns det saker och ting, men också mänskliga existenser som dåliga vibbar sänder ... Men de är i minoritet! Publicerad här i maj 2014 men tyvärr ständigt lika aktuell ...
Nu förstår jag bättre varför ...... vissa människor
Övriga genrer
(Drama/Dialog)
av
Peter Stjerngrim
Läst 59 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2025-08-04 21:43 |
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |