Redan medlem?
Logga in
|
Ja, guds närvaro är otroligt vacker. Man är omfamnad av ljus, värme ,kärlek ända in hjärtat. :)
Gud!
Gud!
jag känner dig
du är så otroligt vacker!
din närvaro omfamnar mig
och jag behöver ingen annan
för där du är finns inget mörker?
jag känner dig nära nära
du är ljus du är värme du är kärlek
du är 3
du är ande kropp och själ
du är gud min gud
och du vet att jag litar på dig till 100 procent
ända in i hjärtat
jag älskar dig gud
förlåt mig för mina synder för dem som jag har sårat i mitt liv och jag lovar att förlåta dem som har gjort mig illa jag ber dig att förlåta dem som har gjort mig illa beskydda mig och alla som jag känner i evig tid
i evig tid älskar jag dig gud
Fri vers
av
Ninananonia
Läst 25 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2026-06-25 14:35
|
Nästa text
Föregående
Ninananonia
Senast publicerade
Flugan! Gud! Själars möte? Vara? Som Jesus? Universums lag? ( Det du önskar kan du få) Valet? Jag vill?
Se alla
|