Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Poeter.se?

Vad vore poeter.se utan oss poeter?

Det är färre som läser och skriver numera?

Kanske är det färre som läser och skriver på sommaren?

Många har kommit till poeter.se och många har försvunnit  från poeter.se och

några poetvänner har sorgligt nog lämnat jordelivet.

Några har skrivit här troget och konstant och några har skrivit här sporadiskt återkommande.

Många okända läser poesi på poeter.se.

Vi poeter är faktiskt väldigt viktiga

för vi är dem som skapar och sprider den här 

sajten poeter.se genom våra 

kommentarer, delningar,  läsningar och applåder

som är så otroligt viktiga.

 

Ni poetvänner, ni är viktiga!

Ni betyder så otroligt mycket 

för mig och ni betyder nog mer än ni tror för varandra?

 

Kom ihåg det!

 

Redaktionen är också väldigt viktig. Ni gör så att poeter.se fungerar.

 

 

:) Mvh Nina nanonia

 

 

 




Fri vers (Fri form) av Ninananonia VIP
Läst 68 gånger och applåderad av 11 personer
Publicerad 2026-06-27 18:52



Bookmark and Share


  Maj-Lis VIP
Så sant de du skriver. kanske det är perioder , när tankarna är lite trögare, då kan de bli lite långt mellan varven:)
2026-06-28

  Ninananonia VIP
:) Tack The Viking för dina tankar om mina. Visst är vi det. :)

2026-06-28

  The Viking
Så sant, det är färre numer. Var på denna sida förut men varit borta ca 7 år pga av att annat kom emellan. Men nu tillbaka med nytt namn och nya ideér. Och som du skriver vi är viktiga!
2026-06-28

  Ninananonia VIP
Ellerhur ! S.A.I. Steve Lando!

:) Ninananonia
2026-06-28

  S.A.I. Steve Lando VIP
Halloja!

Instämmer
2026-06-28

  Ninananonia VIP
Hej Birgersdotter!

Tack! Ja det är så roligt.
Hoppas att de försvunna kommer tillbaka igen. :)

Mvh Nina nanonia




2026-06-27

    Birgersdotter VIP
Ja det är sant som du skriver-upplever att många poetvänner är försvunna -men det är kul läsa andras texter. Och sen träffar man på gamla skrivarvänner -som du. Så kul
2026-06-27

  Ninananonia VIP
Hej Dolcehalit!

:) Jag håller med dig om det.

Det är så roligt och det är viktigt, utvecklande och inspirerande för det mesta.

2026-06-27

  Dolcehalit VIP
Det är så roligt att läsa vad andra skriver :)
2026-06-27
  > Nästa text
< Föregående

Ninananonia
Ninananonia VIP