|
En gammal text...
Vem är jag?Vem kan svara på den frågan? Eller är jag en genetisk kombination framavlad genom år miljonerna? Jag har fått förmånen att vandra här på jorden. Mina fotspår kommer alltid att finnas kvar, Mina repor blir inte stora eller många men de kommer alltid att finnas där. Jag måste öppna dörrarna och utan rädsla kliva in och avslöja alla hemligheter. I bland är resan tung, upptäckter jag gör tynger mej, får mej att sörja, får mej att gråta. De svårigheter jag möter i livet är inte problem utan uppgifter som jag ska lösa på bästa sätt. Jag är den jag är med både positiva och negativa sidor. Men det är jag. Jag har känslor och jag har rätt att känna alla, både bra och dåliga. Jag kan visa mej som den jag är utan masker och spel och låta människor se mej som den jag är. Tyck om mej om du vill eller förakta mej eller älska mej eller hata mej. Men glöm aldrig att det är dina stjärnor som speglar sej i mina ögon
Övriga genrer
av
bittebo
Läst 474 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2007-12-13 07:41
|
Nästa text
Föregående
bittebo |