Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

En snabbis...

En snabbis….

 

Ge mej en….

Ge mej två…

Ge mej tre….

sekunder

av din

tid.

 

Den första ska jag

älska dej….

Den andra ska jag

hata dej…

Den tredje ska jag

glömma dej..

 




Fri vers av bittebo
Läst 589 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2007-02-01 19:13



Bookmark and Share


  aol
gillas
2007-12-13
  > Nästa text
< Föregående

bittebo