Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

vi

”vi är du och jag”
jag tänkte:
det är lättare att vara enstöring
när man inte är ensam




Fri vers av inteduintenu
Läst 231 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2009-05-07 01:17



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

inteduintenu

Senast publicerade
Narcissus
Oderstrasse blues
**
*
.
*
*
*
* Se alla