Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
hatart


ett kul zombieliv

det är lergigan och det är sertralin och det är nozinan och sobril.
det är theralen och mianserin och det är abilify och zopiklon.

ett liv utan mediciner
nä det kommer nog aldrig funka


tack för infon

ord blir till vågor som rullar ut bort från mig
förstår inte ens ett litet ord. ljusen brinner men rökelsen har slocknat
mardrömmar.
vill inte sova mer.
försöker hålla mina trötta ögonlock öppna

det har känts som om jag väntade på dig hela tiden men du var ju hemma kom jag på så jag kunde inte prata med dig idag. jag är så jävla väck av alla dessa jävla mediciner. hör demonerna och ser dom överallt.




Fri vers av beskyddaren
Läst 418 gånger
Publicerad 2009-06-08 01:48



Bookmark and Share


  Solstorm
du är så bra!
2009-06-08
  > Nästa text
< Föregående

beskyddaren
beskyddaren