Redan medlem?
Logga in
|
Liten fundering kring det där med
att ta vara på varje stund av liv ...
Det finns ingen som helst garanti ...... för att jag om några timmar
Fri vers
(Fri form)
av
Peter Stjerngrim
Läst 349 gånger och applåderad av 13 personer Publicerad 2012-11-01 13:10
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |