|
Oki! Ännu en tradare av format
med ett innehåll som vissa tycker börjar bli lite jobbigt ...
Men det är intet mot vad det är att sakna dig som är ämnad för mig ...
Godnatt min vän ...... även om det ännu är Men så här inpå dagen Vet bara att inom hela mig Men med lite mer fortsatt vilja ... Om än jag djupt inom mig Tror dock sömnen måste få låna mig en stund Men du fattas mig! Det vill jag inte glömma bort
Fri vers
(Fri form)
av
Peter Stjerngrim
Läst 512 gånger och applåderad av 20 personer Publicerad 2012-11-02 10:44
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |