Redan medlem?
Logga in
|
Ännu ett för omväxlings skull lite kortare perspektiv
på det som händer i mitt känsloliv ...
Det är när natten är som allra mörkast ...... och blott stjärnhimlen
Fri vers
(Fri form)
av
Peter Stjerngrim
Läst 377 gånger och applåderad av 21 personer Publicerad 2014-03-13 00:11
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim |