Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Frihet eller ofrihet kan ha många orsaker... och kanske inte alltid det man normalt tänker på i första hand?


Helt fri eller?*

 

Om jag vore helt fri

fri att göra som jag ville

 

Då skulle jag åka hem

 

Hem till dig

och tillbringa natten

i din värme




Fri vers av Annette Andersson
Läst 647 gånger
Publicerad 2007-03-20 23:57



Bookmark and Share


  KonstigaKatter
Ja... fri eller fångad? Här kan man fråga sig. Fri i valet, fånge i hjärtat kanske?... Fint, funderingar skapande.
2007-03-22

  Ronny Berk
den friheten må vara givet.. finheter Du skriver..med värmen..
2007-03-21

  KeL VIP
Fri från vad undrar man ju...
2007-03-21
  > Nästa text
< Föregående

Annette Andersson
Annette Andersson