Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Tomhet, saknad och önskan

Allt lyckligt rann ut
som om någon drog ur proppen
och jag blev så tom,
så ensam.
Och aldrig förr har jag önskat
så mycket, så innerligt
att du var här.

Snälla rör vid mig
visa att jag är någon
för jag känner mig som ingen.

Tomheten kväver mig
allt jag gjort har varit onödigt
och jag saknar din hand
min är så ensam.
Jag önskar så mycket
så du inte kan förstå
att du var här.




Fri vers av Gone
Läst 217 gånger
Publicerad 2007-04-25 19:25



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Gone