Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Tänk om...

Tänk om
Jag var en fågel
Då skulle jag flyga fritt
Jag skulle flyga till Italien
Segla över vingårdarna
Stanna till vid en pizzeria och äta av smulorna
Bada i en fontän
Sitta i ett fruktträd och njuta av värmen
Tänk om...




Fri vers av Anjeska
Läst 331 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2008-01-17 20:10



Bookmark and Share


    eva m h
mmm...vackert!
Ni ska väl flyga dit eller hur?
2008-01-17

  charlotte hedendahl
Ja,tänk om! Underbar text som fängslar mig! Är även jag en stor älskare av Italien!
2008-01-17

  Larz Gustafsson VIP
Då skulle man slippa Arbetsförmedlingen.
2008-01-17

  Michaela Dutius
Mmmm .. det där med att sitta i ett fruktträd lockar...finns det en gren till mig också!
Mycket vackert poetat!
2008-01-17
  > Nästa text
< Föregående

Anjeska
Anjeska