Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
En gamling i repris...


Ölhaiku

Sitter på krogen
och räknar stavelserna.
Glömmer bort ölen.




Bunden vers (Haiku) av andrasidan
Läst 746 gånger och applåderad av 9 personer
Publicerad 2008-08-06 21:38



Bookmark and Share


  aol
Så sant riktigt fin haiku vännen.
2014-12-03

  northofsweden
;-)

Lätt gjort, faktiskt. Stavelseräkningen blir manisk ibland.
2010-07-18

  Anders P VIP
när inspirationen rinner till är ölen överflödig
2008-08-06

  Fredrik P.
haha! den var riktigt
kul för en gammal
haikufantast.
bokmärke, så klart!
2008-08-06

    ej medlem längre
Ibland kan det nog vara bättre att räkna stavelser än att räkna ölglas. Jag är inte så bra på det än, men jag tänker försöka att lära mig...:)
2008-08-06
  > Nästa text
< Föregående

andrasidan
andrasidan