Redan medlem?
Logga in
Klagovisa (ja visst handlar det om gammal kärlek)det rör mig inte längre ryggen vem du håller i din famn för jag bär minnet av en annan hans namn finns i min barm
du hade alla chanser att ha mig varje dag du valde dock att fly att leva med ditt lag
jag slängde all min ork på stunder utav dig du slängde hela livet och spottade på mig
men vem är jag att klaga jag fanns inte för dig du kan sakna mig var dag men du känner inte mig
jag valde att försvinna är starkare än dig jag valde än att glömma vem du var en gång för mig |
Nästa text
Föregående
LadyFool |