Det sägs att kärleken övervinner alltdu kommer att finna kärleken till slut det dödar mig inombords för stunden en dag är det för evigt, jag vet från båda sidor för älskling, det finns inget som heter vi det har aldrig funnits mer än i våra drömmar, en enkelt svår livlina att hålla hårt i för att i stunden härda ut
men jag trodde det var kärlek ja, det slog hårt likt kärlek men det var något mer mer än kärlek i ord kan beskriva mer än jag någonsin kan förstå kanske förälskad besatthet och det var redan då för sent
för jag föll vid ditt hesa hej när mitt namn ljöd ur din välformade mun men det är för sent jag tänker på dig också älskling men du finns inte längre hos mig jag begravde ditt ansikte djupt inom mig
ett vackert minne du är det bästa jag bär, ett älskvärt minne
säg aldrig mer att du älskar mig för kärleken övervinner allt och jag dog där, den där dagen men vi är, vi var sedan länge döda
älskling, låt mig glömma
Fri vers
av
LadyFool
Läst 287 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2008-09-19 23:11
|
Nästa text
Föregående
LadyFool |