Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Mångmilalängtan ..

 

efter befrielsen

då skadade vingar

provar sin höjdskräck

och fladdrar trevande över livet




Fri vers av * Ammi *
Läst 1099 gånger och applåderad av 50 personer
Utvald text
Publicerad 2008-11-17 13:20



Bookmark and Share


  Cosmic Johanna
Kort och effektivt!

Precis så kan man känna sig efter livets stormar!

Fint fångat,

Jag spar denna också som ett bokmärke!

Tack
2012-04-05

  aol
ett klart bokmärke
2009-12-17

  ¤Anne¤
ojoj vacket vännen
2009-03-07

    FinnRaggarn
Befirelsens poesivingar fladdrar ,Fint
2009-02-09

    sårosa
å vacker
2008-12-13

  MeAmmie VIP
Just så känns det! Och du beskriver det så bara!
2008-12-01

  Deep_soul29
One of these days that bird will learn to fly
though it´s wings are broken
2008-11-22

  Havsbris
du är bra när du
är bäst, tänka dig
hur du är när du är
bäst... hahahahah

jag håller mig inte
borta, den är så
magiskt skriven att
jag blir fast...

mest bokmärkta,
stjärnor, böker, vad
vill du mer? hahahha

fan vad gott, det måste
svider i rumpa bl.a på
många hahhahahh

pöss;o)
2008-11-19

  ¤Anne¤
härlig läsning
2008-11-19

  Blåbäret
underbar...
2008-11-18

  utstött
Tyvärr inte så bra, du kan betydligt bättre och det vet både du och jag. Pån igen som vi säger
2008-11-18

  berxper
Oj, så bräckligt.
Ack, så vackert.

Grattis till stjärnan!
2008-11-18

  Havsbris
Du sade allt,
de sade resten,

och så är det,
orden som du
skriver är rena
posei och ljuvliga
tankar ;o) magi
och en fröjd att
läsa och beundra!!

Att känna sig
fri är den enda
och rätta vägen
till frälsning och
livets ljusare resa,
gratiis för stjärnan
och mest bokmärkta
vännen, hahahhah
yesss, det ska svider
så hahahhahha

pösss ;o)
2008-11-18

  Eva Langrath VIP
Så vacker om att våga igen.

Eva
2008-11-17

  fågel grå
Verkligen fin.
2008-11-17

  glasblåsarblå
oj! jättefin =)
vad duktigt du är. rörde om i mitt hjärta med små små tag.
<3 grattis till val!
2008-11-17

  Sladjana Zubcevic
Underbart skrivet.
2008-11-17

  -Ulla Tilemo- VIP
Underbar text. Här ryms ett helt liv! Strålande vackert som alltid.
Applåd. Bokmärkt
2008-11-17

  Carola Zettergren
UNDERBART BRA!
2008-11-17

  Mygg
Vilken vacker bild du målar upp om att åter resa sig och våga släppa taget!
2008-11-17

  genni VIP
Väl beskrivet om livet
Bokmärks
2008-11-17
  > Nästa text
< Föregående

* Ammi *
* Ammi *