Redan medlem?
Logga in
|
testar att skriva i jag-form blir smärtan med igenkännande då?
Står vid ett stup med kniven på halsenVid stupet står jag, ingen ser mig
Fri vers
av
Malin Rapp
Läst 1211 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2005-09-29 15:05
|
Nästa text
Föregående
Malin Rapp |