Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

MYTOLOGI BULLETIN, Antuara6

Den lovar överflöd till skapelsens lagliga mosaik i Guds intresse.
Gudarna, som söker önskningar för den hårda kärlekens vind, ger ordning åt de korsfästa adelsmännen i deras rop.
Detta följs av votivoffer som inbjuder till parning mellan stammar.
Det finns någon som sammanställer en föraktfull person av trots, som upplever omättlighet på naturens insisterande.
I början får gudarna gudarnas söner att kalla dem halvgudar.
De är starka och ändå stora.
Det återspeglar maskulinitetens integritet i valet av guden i kärlekens band.
Gudar är uppfostrade i gudinnornas ädla vrede.
De krigsdyrkande gudarna väljer sida vid munkarna med mottagliga ögon och förväntningar.
Zeus planerar också en icke-frätande bild för vad som är rättvist att existera i hans blod för dagen.
Zeus strävar utan tvekan efter att bli hövding om och om igen i sitt eget intresse.
Utan att ignorera filosofin och religionens karaktär, förs definitionen av halvgudar till mångfalden av stammar i gudinnornas varierande roller.
Civilisationen bär benet av en samtida romantik till det visuella.
Tillvaron mellan stammar är bara en renad auktoritet för gudarnas ättlingar.
Harems vägskäl känner också till olyckan med förrådda falska kommentarer.
I infödda krig som går från far till son, är raser baserade på den sociala mentaliteten.
Mytologi introducerar drastiska förändringar i handlingen av universella hemligheter.
I utförandet av kärlek manipuleras dessa skillnader genom utbyte av flickor, provocerade av dynastierna.
Här ändrar de ädla gudinnorna bild med den befintliga makten och önskan att föda söner till deras regeringstid.
I litterära kärlekar görs val alltid klokt i hövdingarnas blod.
Födda söner kan nå bestämda gudar med sin handlingsförmåga på varje plattform av tillvaron.
På samma sätt definierar olyckor smärtor.
Uppståndelsen bevarar enkelheten och skapar visdom om kraften hos spermier.
De konservativa aspekterna av kärlek följer med hjulet som för hanarna närmare honorna.
Gudinnor uppfattas som poeter i sitt språk.
Lokala epos möts i varje amors väska, oavsett klass, av en slump.
Närvaron av honor tjänar kontinuitet.
Blodsband förblir selektiva i haremet över kärlekens konsistens.
Aristokratiska gudar skyddar alltid män i relationernas erotiska potential som är oumbärliga i kommunikationskonsten.
Gudarna som lever vid havets stränder behåller kärlekens odödlighet i sina attityder.
Årstiderna analyserar charmiga ensamheter med magnifika skildringar på språk enligt passion.
Under älskling mäter gudarna buden med sin visdom.
Sperma spridda i Guds kropp fyller sin källa med sinnet.
Svartsjuka är inte klokt, men de härstamningar som skyddas i spermiemönster avlägsnas från imitation.
I varje tidsperiod ger skapande självförtroende och gränser.
Kärlek, i fällan att älska, sätter konkurrens i designen med primitivitet.
Samvetet är lika förtjust i kyskhet i Guds cell.
Onödiga tillvägagångssätt skänker änkor till gudarna.
Med sin odelbara intelligens vet själen hur man håller mognad i sina ben utan fukt.
Melankoli kan aldrig införas i det förflutna av en förkalkad förbjuden kärlek.
Det är också ett faktum att guden visar en rik hane i bilderna av honorna som går in i äktenskapet.
Gudarna etablerar samhörighet i ett liberalt styre.
Det finns bekantskap mellan människor i lagen om bildning av varje gud.
Varje kung som tas in i harem är nära en annan.
Medan de går i krig med stora hästar är de nära honorna, men långt ifrån nyfikenhet är det fortfarande närvaron av en hane som tas i beaktande.
Immunitet i varje guds kärlekslag är det utvalda kvinnliga värdet som lever.
Varje gudinna avbildad i manligt medvetande kan inte ställas ut enligt civilisationer.
I århundradets frö överraskas gräshopporna av änkornas sinnen, men böner görs till de epos som citeras från drömmarna.
Ormar ropar inte utan söker nåd för kvinnors synd.
Ångesten blinkar som en blixt i evighetens himmelomslutande vithet.
I gudomliga legender bryter blodet som ger bränsle till sensualitet sina tänder från Apollons spjut enligt kärlekens slukande budget.
I sitt skarpa sinne skyddar Apollo både den skapades hjärta och gör hans kärlek attraktiv.
Kroppen klagar inte på romantik, men den förtar inte den typ av fisk som flyter i arga floder.
Belles med hennasmak beskriver män som alltid lägger gudarna i vildhetens sköte.
De arbetande älskande tittar blygt på lusten i den apollonska koden.
Apollo är känd som en spelare om kärlek.
Ensamheten följer endast den som är fången av kärleken i rättvisans gudomliga avgrund.
Varje fiende söker lojalitet hos sin kvinna.
Grymhet är endast reserverad för kärlekens gudinnor.
Hämnd för ogrundade synder dömer konsten med mod.
I ormparlamentet genomförs stadgan genom dekret av spiran som antar förnuft.
Personalen är bördan som når universums visdom.
Gudarna konstruerar världen i sina kroppar med trollstavar under deras skydd.
En blek stjärna ser skapelsen på världens spira.
Tyget som spenderas från skapelsen till nutid bedrar gudarna i enlighet med jägarens kroppsstorlek.
Den mest gynnade ger rättvisans sko till djävulen med en dröm.
Att lägga gudarna under ett ok vänder de välsignade händerna bort från godheten.
Exempel som söker unikhet utformas med bilder i sin näring.
Kroppar bär vigselringar till gudomlig kraft.
De gräver i sömnen med horisontens geni, vilket också återspeglas i deras bilder.
Synderna som rapporterats i Olympus handling är arv anpassade till texterna.
Även om epos öron är döva, väcker tvivel som söker rikedom i sin bild oro.
Århundradets marknadsföring förändrar inte vaccinet som ottomanerna kräktes till botemedel.
I så fall är det den ottomanska spellogen på gudarnas språk.
Legender samarbetar häftigt och bär dygd bort från islams hav.
Bortom slumpen visas dock källor i visdom som inte skiljer andningen från skuggan.
Mänsklighetens kuriosa, bedrar plantan som planterats av Antuara.
I sitt geni söker Antuara stolthet över sina bedömningar, oavsett snö eller vinter.
Det sägs att Antuara gör väsen av sig och erbjuder smycken med sina snubblande fötter.
Den första egenskap som eftersträvas i systemet på berget Olympos är beskrivningen av presidentskapet.
Tron kan inte nå den patriarkala dimensionen i domen som bygger på gudarnas dom.
Den auktoritet som ges till filosofer är en imitation av konst som förstärks i syftet med bilder.
I Antuaras visdom sitter stadsborna på åsnornas ryggar.
Antuara känner sin nermaste och vänner utan att förändra dagen.
Under tiden blinkar Antuaras ögon som en blixt när gudarna sitter på hennes rygg.
"Det visar sig att hon var den ende som fick sin önskan och inte fick sin del."
Även om hon bor i hjärtat av gudarna som söker fällor, i det okändas andetag
I sitt monopol testar hon också ryktenas tuffhet.
Hon kryper in i förtal och matar sitt intresse med oupphörliga skämt.
Hon samlar in hyllning från godsägarna, men har inte företräde framför någon.
Antuara ansluter sig till adeln i en feodal civilisation.
Hon vill inte dela sin position med någon.
Bekymrade gudar och gudinnor, tappra män som utgjuter blod för förnuftets gåva.
Vad är det för helvete med den här sultans oro för pashas?
Antuara extraherar och designar Aki-chifferet.
I Akins profetiska hjärta lever Antuara fortfarande i lustens höjder.
Antuaras ögon är fulla, hans sinne är vaket för helande inför sina ättlingar.
Antuara har fetma,
När Aki kommer till sängs trött, det är då kärlekens krona skriver en synd till Antuara.
Människor vars sinnen tvivlar på behagliga floder vaknar.
fortsättning följer.




Fri vers av Orion93 VIP
Läst 127 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2022-02-23 16:45



Bookmark and Share


  Larz Gustafsson VIP
Staffan Nilsson, den enväldige och självutnämnde domaren kväker från sitt träsk någonstans i Syldavien.

2022-02-23

  Staffan Nilsson

Mycket vackert!
En samling aforismer som kontrasterar makt och liv.
Att enfalden ser det här som flum är naturligt.
Bokmärker!

2022-02-23

  Larz Gustafsson VIP
Flummerier.
Det här blir ingen frälst av.
2022-02-23
  > Nästa text
< Föregående

Orion93
Orion93 VIP