Iallafall på lekVi är bara speglar för vår inre kärlek. Vi kan bytas ut imorgon. Sanningen kan låta hård. Men sanningen är att kärleken finns överallt. Så titta dig i speglarna som vandrar din väg till mötes. - Men jag vill ju vara din prinsessa, jag vill vara ditt allt. Jag vill bygga drömmar. Jag vill iallafall låtsas att vi är själsfränden och "de enda" för varandra. Jag vill spela hela spelet med kyssar och smek.
|
Nästa text
Föregående
sanrie |