|
Skrevs under tid på behandlingshem 2021. Vi uppmanades vi att skriva ett förlåt-brev till den person vi sårat mest, med hope om att de i framtiden skulle få läsa det (det fick hon kldjf @ poeter.se <3)
Brev till min systerJag vet inte riktigt hur jag ska börja, men jag skriver det här brevet i syfte att be om ursäkt, även om det du har fått utstå inte går att förkasta med ett par enkla ord.
Fri vers
av
retzzzina
Läst 742 gånger och applåderad av 11 personer Publicerad 2023-04-01 19:12
|
Nästa text
Föregående
retzzzina
Senast publicerade
amfibie high school sweethearts dödslängtan glada texter alla rosor vissnar psykos egenvärde ångest
Se alla
|